De hobbelige weg naar het avontuur! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Lisa & Arjan - WaarBenJij.nu De hobbelige weg naar het avontuur! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Lisa & Arjan - WaarBenJij.nu

De hobbelige weg naar het avontuur!

Door: Lisa en Arjan

Blijf op de hoogte en volg Lisa & Arjan

12 Januari 2013 | Australië, Melbourne

12-01-13

De hobbelige weg naar het avontuur!

We liggen lekker in ons bed, na gisteravond nog even heerlijk op het balkon te hebben gezeten. De temperatuur is zo’n 25 graden en we horen de vogels fluiten. Vandaag zullen we rustig aan wat boodschappen halen, zodat we in ons luxe appartement heerlijke maaltijden kunnen bereiden. Het appartement is groter dan de studio aan de Kralingse Kerklaan (maar dit is misschien logisch). We hebben een mooi balkon, grote badkamer, een heerlijk kingsize bed, een gezellige nette woonkamer en een hele mooie keuken. Het zal hier heerljk vertoeven zijn de komende week. Het voelt heerlijk om hier nu te zijn, zeker na de tegenslag van de afgelopen week.

Zondag 30 december 2012. Wanneer het 30 december is gaat alle focus richting oud & nieuw, er moet een mooi feestje komen, gezellig wat eten en het is altijd leuk om met vuurwerk te spelen. Dit jaar werd de viering overstemd door de reis die op maandag 7 januari van start zou gaan. Het moment was bijna daar. Voor de reis was vorig jaar al vrijgenomen! De reis die al een half jaar lang geboekt is! De reis die wij samen gepland hebben. Eerst een week reizen in India en daarna door naar Australië.

Op de tweede dag van het nieuwe jaar sloeg veranderde een acute blindedarmontsteking bij Lisa de plannen onverwachts. Na een nachtelijk bezoek aan de huisartsenpost werd ze gelijk opgenomen in het ziekenhuis en de volgende dag geopereerd. Dit betekende dat we maandag 7 januari niet konden vertrekken. India hebben we dus geannuleerd.

Na enige dagen van twijfel hebben we toch besloten om op donderdag 10 januari weg te gaan. Gelukkig konden we de tickets omboeken en rechtstreeks (met een overstap in Hong Kong) vliegen naar Melbourne. Waarschijnlijk was dit omboeken de juiste keus, want na het definitief omboeken klonk Guus uit de speakers. Nu wisten we het zeker, we kunnen gaan. Het wordt alsnog een geweldige reis!!!

Liefs,
Arjan en Lisa

• 17 Januari 2013 - 11:19

Romy:

Wat een heerlijk verhaal kanjers van me!

Oma is bij jullie dat weet ik zeker!!

Geniet, en ik ben wel stik jaloers.. vooral op het mooie weer aangezien wij hier in de sneeuw zitten!

Dikke kus romy

• 17 Januari 2013 - 21:46

Sjanie:

Hey vakantiegangers,

Alles goed bij jullie?
    Bij ons wel. Het is hier erg koud in het kleine kikkerlandje.
    's Nachts en zelf overdag vorst van pn. 3 graden
    Bij jullie ziet het er mooi uit ,met lekkere temperaturen.

Een goede en fijne reis toegewenst.

Kus ,

Arie.Sjanie,Stefan en Linda